Mājas

Mājas

Filtrēt pēc

Motocikla marka

Motocikla marka

Modelis

Modelis

Kāpšļu sistēmas

Motociklu inženieri izstrādājot motociklu modeļus, mēģina izveidot motocikla ergonomiku par pamatu ņemot “vidējo aritmētisko” pilota augumu. Ir ielas un šosejas motocikli, kas piemēroti garākiem braucējiem, ir arī tādi modeļi uz kuriem garāka auguma braucējs var sajust patiesu klaustrofobiju.

Iegādājoties mūsdienīgu auto, ir iespējams regulēt sēdekļa attālumu, augstumu, stūres novietojumu – motocikla gadījumā šādas opcijas praktiski nav. Ir iespējams regulēt ātrumpārslēga, sajūga un bremžu sviru augstumu, ielas motociklam stūres leņķi, un dažiem motocikliem ļoti minimāli variēt kāpšļu augstumu. Tad paliek jautājums, vai mēģināt pierast pie motocikla ražotāja piedāvātajām opcijām, vai tomēr nomainot OEM daļas pret “aftermarket” – padarīt braukšanu ar motociklu ievērojami ērtāku.

Viena no pirmajām lietām kam der pievērst uzmanību – ir pašu kāpšļu sistēma – “aftermarket” kāpšļu sistēmas piedāvā iespēju pašu kāpšļu augstumu un pozīciju uz priekšu/atpakaļ regulēt sešās vai vairāk variācijās, nodrošinot lielisku ceļa kontaktu ar bāku, kas ļauj samazināt slodzi uz rokām – kas ir viens no drošas motobraukšanas pamatprincipiem. Arī situācijā, kad esam iemācījušies ātri braukt līkumos, gadās, ka oriģinālie kāpšļi sasodīti ātri sāk ķerties pret asfaltu, un ir faktiska nepieciešamība palielināt to attālumu no zemes.

Daudzi ir dzirdējuši par Moto GP, vai Race pārslēgšanās tipu – kad pirmais ātrums ir uz augšu – otrais, trešais u.t.t. uz leju. Kādi tad ir galvenie ieguvumi – kāpēc braucot sportiskāk – piloti izvēlas šo slēgšanās versiju. Pirmkārt precizitāte – uz leju slēdzot pārnesumu sviru, pārslēgšanās ir precīzāka un samazina iespēju neieslēgt ātrumā vai “palikt starp robiem”. Otrkārt – biežāk līkumos ir nepieciešams pārslēgties uz augstāku pārnesumu, un kreisajos pagriezienos mēdz būt situācija, ka kāju nav iespējams novietot zem pārslēga sviras – kas rada situāciju, ka ir līkuma vidū jāmaina izvēlētā trajektorija, motociklu ceļot uz augšu. Kas samazina motocikla stabilitāti, un arī tiek zaudētas motosportistiem tik svarīgās sekundes.

SFRT savā sortimentā ir izvēlējušies 100% Itālijā ražotās Bonamici Racing kāpšļu sistēmas, kuras sevi ir pierādījušas World SBK sacensībās (BMW, Yamaha, Aprilia un Honda komandas sadarbojas ar šo ražotāju). Pasūtot Bonamici Racing kāpšļu sistēmu tiek piedāvātas arī lieliskas papildu opcijas – sākot no vairāku veidu pašiem kāpšliem un pārslēgiem, beidzot ar karbona papēža aizsargplāksnēm un krāsu akcentiem. Ir iespējams izveidot arī pilnīgi individuālu detaļu krāsu gammu. Produkti tiek frēzēti no “billet” alumīnija bloka – kas nodrošina fantastisku izturību arī gadījumā, ja gadās neparedzētais (ir pārbaudīts praksē). Ātrumpārslēgam un bremžu pedāļa kustības nodrošināšanai tradicionālo bukšu vietā tiek izmantoti gultņi, kas samazina berzi un uzlabo precizitāti

Tas, kas ir labs, un ko izvēlas vadošie motobraucēji, ne vienmēr ir nesasniedzami dārgs. Mēs lieliski saprotam, ka svarīga ir arī cena – un Bonamici Racing pasaules līmeņa kāpšļiem tā ir ļoti saprātīga– sākot no 274.00 Eiro. SFRT noliktavā patstāvīgi ir pieejams arī rezerves daļas un aksesuāru sortiments – attiecīgi nav jāuztur patstāvīgs kontakts ar kādu virpotāju vai frēzētāju, lai situācijā, kad nepieciešama kāda daļa, mēģinātu to radīt paša spēkiem.

Aktīvie filtri