Mājas

Mājas

SIA EMCORD, reģistrācijas Nr. 40203306034, adrese: Gustava Zemgala gatve 71, Rīga, LV-1039, turpmāk - internetveikals - nodrošina mājas lapu pieejamo saturu un sniedz preces / pakalpojumus saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

1. Vispārīgie noteikumi

Šie Vietnes lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir preces/pakalpojuma pirkuma līguma neatņemama sastāvdaļa un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, Preces piegādes noteikumus un nosacījumus, pasūtījuma atcelšanas kārtību un Preces atgriešanas noteikumus, naudas atmaksas noteikumus, strīdu risināšanas noteikumus.

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktos noteiktajām prasībām. Šādas izmaiņas stājas spēkā pēc to publicēšanas Vietnē.

Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī pēc saviem ieskaitiem mainīt Vietnē norādītās cenas un/vai izveidot jaunus maksas pakalpojumus.

Līgums starp Pircēju un Pārdevēju skaitās noslēgts no brīža, kad Klients, izvēlējis Preces, ievietojis tās savā preču grozā, norādījis piegādes adresi un iepazinies ar noteikumiem, pasūtījuma apstiprinājuma logā atzīmējot "Piekrītu lietošanas noteikumiem”

Pasūtījuma apstiprinājums tiek nosūtīts uz Klienta norādīto e-pasta adresi.

2. Pirkumu veikšana

Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktu iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlieties piemērāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi tiks parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

3. Apmaksas noteikumi

1. Norēķinu valūta ir eiro. 

2. Klients priekšapmaksas veidā veic pirkuma apmaksu – pārskaitot naudas līdzekļus pirkuma summas apmērā, izmantojot maksājumu karti, veicot pārskaitījumu uz SIA "EMCORD" bankas kontu, izmantojot PayPal, kā arī uz vietas veikalā saņemot preci klātienē.

3. Klients saņem preci tā norādītajā piegādes adresē vai SIA "EMCORD" adresē pēc pirkuma apmaksas.

4. Veicot preces rezervāciju www.sfrt.lv ar iespēju to izņemt un apmaksāt veikala adresē, prece ir jāizņem 72h laikā, pretējā gadījumā rezervācija tiek atcelta.

5. Pirkumu iespējams apmaksāt:

izmantojot maksājumu kartes - Master Card, Maestro, Visa, Visa Electron;

izmantojot PayPal;

ar bankas pārskaitījumu pēc piestādītā rēķina;

skaidrā naudā SIA "EMCORD" darba laikā un adresē.

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un “Atgriezties pie tirgotāja”.

6. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpilde nebūs iespējama, Pircējs par to tik informēts , saskaņā ar šī līguma noteikumiem, un samaksāta summa tiks atmaksāta pēc iespējām, bet ne vēlāk kā pēc 14 dienām pēc paziņojuma saņemšanas.

7. Maksājumu apstrādi nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, tāpēc mūsu uzņēmums maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.

Gadījumos, kad Klients saņemot Preces, pamana, ka sūtījumā nav atbilstošās Preces vai Preces nav pareizā izmēra, krāsas vai citas neatbilstības, Klientam nekavējoties jāinformē Pārdevējs.

4. Piegādes noteikumi

1. Preces tiek piegādāt visā pasaulē. 

Iegādātās preces Latvijas teritorijā piegādā, izmantojot:

1. Piegāde ar Omniva pakomātu starpniecību visā Latvijā: - piegādes minimālā cena 3,09€

2. Piegāde ar kurjeru  (DHL, Latvijas pasts) - piegādes minimālā cena 7,93€

3. Piegāde uz Pārdevēja veikalu Gustava Zemgala gatvē 71, Rīgā - bezmaksas

2. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam.

3. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas.

4. Piegādes maksa ir atkarīga no preces svara, izmēriem un piegādes attāluma.

5. Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 3-10 darba dienu laikā, atkarībā no izvēlētā piegādes veida.

6. Klientam ir svarīgi uzrādīt precīzu kontaktinformāciju un piegādes adresi, lai preces piegāde neaizkavētos un piegādes brīdī ar klientu varētu sazināties.

5. Atteikuma tiesības

Preču apmaiņa, atgriešana un labojumi tiek veikti saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu  (PTAL) un Latvijas Republikas Ministru kabineta reglamentējošiem Noteikumiem Nr. 255 "Par distances līgumu".

1. Klientam ir tiesības vienpusēji atkāpties no preces iegādes 14 dienu laikā no preces iegādes dienas, ja prece šo 14 dienu laikā nav izmantota. Lai izmantotu preces atteikuma tiesības, klientam prece jāatgriež SIA "EMCORD” adresē (Gustava Zemgala gatve 71, LV - 1039), vai nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz info@sfrt.lv Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit. Pēc preces atgriešanas SIA "EMCORD" izmaksā klientam attiecīgos naudas līdzekļus 5 darba dienu laikā, atmaksājot tos uz klienta norādīto bankas kontu. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

2. Atteikuma tiesības nav iespējams pilnībā vai daļēji izmantot:

ja iegādātas lietas, kas tiek izgatavotas pēc individuāla pasūtījuma;

ja Prece zaudējusi sākotnējo izskatu, bojāts Preces iepakojums, norautas Preces cenu un logo zīmes; šādā gadījumā piegādātājam ir tiesības aprēķināt preces vērtības zudumu un atskaitīt šo summu no preces iegādes cenas.

ja ir bijusi noslēgta speciāla vienošanās starp klientu un piegādātāju par retas/dārgas preces pasūtīšanu un ja klients ir iepriekš brīdināts par iespējamiem sarežģījumiem atgriešanas sakarā.

3. Klients, izmantojot šo noteikumu 1.punktā minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības un kvalitātes nesamazināšanos, kā arī par tādu preces uzglabāšanu un transportēšanu, kas nav pasliktinājusi preces kvalitāti. Prece jāatgriež tās oriģināliepakojumā un pilnā komplektācijā. Preces var samainīt pret citām Precēm, ja Precei ir saglabāts ārējais izskats, patēriņa īpašības, tās oriģinālais iesaiņojums un marķējums, tās netika lietotas un / vai tika sabojātas un / vai tās nav zaudējušas savu izskatu.

4. Klienta pienākums ir 3 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam.

5. Ja Klients izmanto atteikuma tiesības un atteikums nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad klienta pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nogādāšanu pārdevējam un bankas savstarpējo norēķinu izdevumus.

6. Pārdevējam ir pienākums bez liekas kavēšanās, ne vēlāk kā 7 kalendāro dienu laikā no preces atgriešanas brīža, atmaksāt klientam pirkuma maksu, ja atteikums no preces izdarīts šo noteikumu 1.punktā minētajā termiņā un nepastāv šo noteikumu 2. un 3. punktos noteiktie šķēršļi pirkuma maksas pilnai vai daļējai atgriešanai. Pārdevējs patur savas tiesības neatmaksāt Preces un pakalpojuma samaksu tikmēr, kamēr Klients nebūs preci atgriezis vai iesniedzis par Preces nosūtīšanu apliecinošus dokumentus.

Pārdevējs patur tiesības Klientam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja Prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts Preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

6. Patērētāja tiesības par līgumam atbilstošu preci

1.         Interneta veikals ir atbildīgs par Pircējam pārdodamo preču atbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem, kas radušies 6 mēnešu laikā pēc preču piegādes dienas klienta, vai bija piegādes brīdī, un šādos pieņēmumos nav pretrunā ar lietu īpašībām vai trūkumiem. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču atbilstību, 2 mēnešu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzību. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz info@sfrt.lv

2. Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja pirktajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņas pret jaunām precēm bez maksas.

3. Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

7. Pircēja personas datu apstrāde

Personas datu aizsardzība

Personas datus SIA "EMCORD" iegūst, tikai un vienīgi izmantojot brīvprātīgu informācijas sniegšanu dažādos veidos, piemēram - reģistrējoties produktu iegādei, sazinoties ar mūsu darbiniekiem pa informatīvo tālruni, kā arī preču atgriešanas gadījumos. SIA "EMCORD" izmantos saņemtos datus, lai sniegtu informāciju par precēm un pakalpojumiem, par kuriem to pieprasījāt. Šajos gadījumos ar jums var sazināties pa e-pastu, tālruni vai vēstules veidā. Reklāmu un tirdzniecības kampaņu gadījumā var būt nepieciešams jūsu apstiprinājums saņemt mūsu piedāvājumu vai paziņojumu. SIA "EMCORD" var nodot personisko informāciju citiem saistītajiem uzņēmumiem un/vai ar SIA "EMCORD" saistītām trešajām pusēm, lai veiktu noteiktus pakalpojumus, piemēram, produktu piegādi, remontu vai apkopi. Šādā veidā nodotie dati tiks ierobežoti izmantošanai saskaņā ar mērķi, kādam tie tika saņemti, un tos izmantos tikai šajā paziņojumā definētajos nolūkos par personas datu aizsardzību.

Informēšana par precēm, piedāvājumiem un pakalpojumiem

Ja esat norādījis, ka vēlaties saņemt šāda veida informāciju, tad SIA "EMCORD" vai SIA "EMCORD" pilnvarots sadarbības partneris var sazināties ar jums pa e-pastu vai citā veidā (pa pastu vai pa tālruni, ja esat mums sniedzis attiecīgo informāciju), lai informētu jūs par precēm, pakalpojumiem, piedāvājumiem, kas saistīti ar SIA "EMCORD". Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par mums, rakstot uz info@sfrt.lv

Informācijas glabāšanas ilgums

SIA "EMCORD" jūsu personisko informāciju turēs tik ilgi, cik nepieciešams, lai nodrošinātu jūsu pieprasītās preces, kā arī veiktu pakalpojumus, vai arī uz jebkādu papildu laika periodu, ja to nosaka likums.

Papildus informācija

SIA "EMCORD" apliecina, ka jūsu datu pārsūtīšanas gadījumā vienmēr nodrošinās nepieciešamos pasākumus un kontroli, lai aizsargātu jūsu datu konfidencialitāti un drošību saskaņā ar likumdošanu par datu aizsardzību.

8. Strīdu izšķiršanas kārtība

Visus strīdus, kas radīsies starp Klientu un Pārdevēju, vai kas radīsies saistībā ar Preču pirkumiem, Puses centīsies risināt savstarpēju sarunu vai sarakstes veidā ar mērķi panākt abpusēji izdevīgu un pieņemamu risinājumu.

Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās LR tiesā, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi info@sfrt.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Gustava Zemgala gatve 71, Rīga, Lv-1039. Sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process